UX Designer

Jsme mezinárodní marketingová agentura. Spojujeme data, kreativitu a technologie. Na základě tohoto silného spojení připravujeme pro naše lokální i mezinárodní klienty zajímavé online a offline kampaně. Kampaně s jasně měřitelnými výsledky. Kampaně, které pomáhají našim klientům růst.

V pražské pobočce Wunderman Thompson najdete šikovné dataře vládnoucí datovou analytikou, kreativce s tvořivou duší, nebo milovníky těch nejmodernějších technologií. Pracuje nás tu přes 400, od juniorních až po seniorní kolegy z různých koutů světa. Mluví se tu česky a anglicky, ale občas uslyšíte například španělštinu nebo italštinu. I když jsme největší marketingová agentura v ČR, důležitou součástí naší firemní kultury je přátelská a neformální atmosféra.

Hledáme nadšeného UXáka, který chce ještě více proniknout do praxe UX a hodně se naučit.

Kdo jsme a co děláme?! Jsme tým 6 UXáků, který pracuje pro klienty celé agentury. Nedávno jsme například:

• Redesignovali web banky nebo věrnostní program lékárny
• Testovali jsme online formuláře hypermarketu přímo s návštěvníky obchodního centra.
• Připravujeme webovou a mobilní appku na měření a správu energií.
• Optimalizujeme weby na prodej zájezdů nebo celosvětovou platformu pro e-shopaře.
• Občas si střihneme návrh responzivních newsletterů nebo microsites pro kampaně.
• Máme před sebou spoustu zajímavých projektů, pro které hledáme další UX posily

Výhody práce v UX týmu Wundermanu
• Prestižní projekty, které tě každý den posunou profesně i lidsky
• Pronikneš do různých typů oborů, projektů a metod práce
• Příjemné prostředí a zkušenější UXáci ti vždy rádi poradí
• Hodně se naučíš – budeš zodpovědný za své projekty od A-Z a máš prostor dát jim směr
• Tvoje práce bude vidět – naše weby používají miliony uživatelů v ČR i zahraničí
• Tvoje práce bude mít smysl – návrhy máme podpořené vlastním výzkumem i testováním

Chceš vědět víc? Podívej se na blogu na náš tým, najdeš tam jak to u nás funguje, vygoogli a přečti si článek o našem testování nebo službách.

Co bude Tvým úkolem?

Budeš společně se zkušenějšími kolegy navrhovat wireframy pro weby, microsites, aplikace nebo třeba newslettery. Pomůžeš nám také s výzkumem, analýzami, testováním a strategiemi pro české i mezinárodní klienty z různých oborů.

Co je základní předpoklad pro to stát se naším členem?

• Min. 1 rok praktických zkušeností v oblasti UX/UI nebo webdesign
• Nadšení do oboru UX – výzkumu, designu a testování
• Ochota se učit, zlepšovat se, umění naslouchat i prosazovat vlastní nápady
• Dobré komunikační dovednosti
• Odpovědnost, sebeřízení a dodržování termínů
• Schopnost proaktivního a samostatného přístupu k řešení problémů
• Smysl pro týmovou spolupráci
• Empatii - porozumění potřebám uživatelů a našich klientů i interních týmů

Dovednosti a schopnosti, které vítáme:
• Základní znalost použitelnosti, UX metod a postupů
• Zkušenost s tvorbou konceptů, prototypů a wireframů webů nebo aplikací
• Ovládání prototypovacích nástrojů (např. Axure RP)
• Povědomí o metodách uživatelského výzkumu
• Přesah do dalších oborů – copywriting, kódování, UI design atp.
• Znalost angličtiny na komunikační úrovni
• Chuť se zlepšovat a posouvat dále v oblasti UX

Co za to od nás získáš?

To, co už je dnes standardem - dobré mzdové ohodnocení, 25 volna + 4 sick day, jazykové kurzy a stravenky. Ale nabízíme i daleko více…

• Neformální a přátelskou firemní kulturu
• Narozeninové dárky
• Díky propracovanému systému vzdělávání možnost profesního i osobního růstu
• Občerstvení na pracovišti (káva/čaj, ovocné šťávy, filtrovaná voda, ovoce)
• Masáže v pracovní době a za zvýhodněnou cenu
• Multisport kartu a největší fitko hned vedle
• Zábavu, tedy přesněji kopec zábavy (grilování na střeše s výhledem na Vyšehrad, firemní večírky, týmový teambuilding, sportovní turnaje, společné hory....)

Chceš vědět víc o tom, jak se žije u nás v agentuře? Určitě nepřehlídni náš blog, FB či LinkedIn, a pokud tě stále budeme bavit, pošli nám svoje CV (nebo odkaz na tvůj LinkedIn profil) a pár vět o sobě.

Nebo pokud víš o někom, na koho by tato pozice seděla, pošli mu tento tip.

WUNDERMAN THOMPSON

Principem naší práce je analýza dostupných dat a jejich skloubení s kreativitou s častým využitím chytrých digitálních technologií. Pokud se zajímáš o datovou analýzu a její využití v marketingu, jsi kreativní a fandíš novým technologiím, jsi náš člověk. Pokud tě zajímá více informací o tom, na čem právě pracujeme, jak fungujeme a koho hledáme, koukni na naše stránky nebo facebook.

Kariéra ve WUNDERMAN THOMPSON

Společnost Young &Rubicam Praha s. r. o. patří do skupiny WPP Group, která je světovým lídrem v oblasti komunikačních služeb. V České republice pod Young & Rubicam Praha spadají dvě významné značky – agentura Wunderman Thompson a agentura VMLY&R PRAGUE.

Wunderman Thompson je marketingová agentura spojující data, kreativitu a technologie. Na základě této silné kombinace připravujeme online i offline kampaně s jasně měřitelnými výsledky. S výsledky, které pomáhají lokálním a globálním klientům v jejich dalším růstu.

VÍCE INFORMACÍ O PRÁCI VE WUNDERMAN THOMPSON